Penemuruai Visitors:

Tuesday, February 3, 2009

Consolation Prize For Essay Writing August 2008

Taun 2008 tu suba, aku bisi enggau pengawa bertanding nulis essei ti dianjur bala sida ari ofis Penerang Negeri Sarawak (Information Department). Nguji ngapa aja meh..
Memula aku enda nemu bisi pertandingan nulis esei peringkat negeri Sarawak.

Kati aku tau nemu pekit nulis esei tu deh? Nyadi bakatu ia, aku ninga ari dalam radioCats, bisi madahka pekit nya. Dalam pekit nya bisi mayuh kategori ianya dalam jaku bahasa malaysia, english sereta iban. Aku nguji nulis essei dalam jaku iban.
Tajapan aku nadai kala ngambi subjek jaku iban lebuh maya sekula suba. Engka bisi pedis mimit agi segi jaku dalam sereta susun ayat ti betul. Munyi ko orang ..nguji ngapa. Nadai nya bebayar enti ngau..free aja nya.
Esei aku mina ulih perais saguati aja (consolation prize-RM200.00 aja), pama meh kena tambang pulai ke Ulu baru.

Tu meh keratan suratkhabar, The Borneo Post ngau The Eastern Times :


Picture 1 : Eastern Times-date 16/08/08, Home page 4.

Picture 2 : The Borneo Post-date 16/08/08, page 13.

For those who are well talented in writing, just go ahead. Who knows? You will become someone..the best controversy author. Aiseh..kalo sama ko ..aku ok aja.

Thanks

Best Regard;

Founder of Penemuruai


4 comments:

  1. congrats Bro. Udah masuk paper..menang agi!

    ReplyDelete
  2. Tahniah tahniah. This year try again aok.

    Lamak dah bah competition tok. Aku menang 2nd place 1995 in BM. :-)

    Btw, thanks for following my blog.

    ReplyDelete
  3. To Kengkaru Kong,
    Thank you. cuba-cuba saja ni bah bro..Kalau sama kau..aku ok saja. Hehe.
    Keep in touch.
    Best regard;
    The Founder of Penemuruai

    ReplyDelete
  4. To One other,
    Nya meh..sigi lamak udah. Tang aku enda ibuh utai nya. Anyway, Thanks for following my blog.
    Keep in touch.
    Best Regard;
    The Founder of Penemuruai

    ReplyDelete